اخذ گرید A و قرارگرفتن شرکت کابل خودرو سبزوار در گروه اول تامین کنندگان ساپکو

مدیر روابط عمومی شرکت کابل خودرو :

اخذ گرید A و قرارگرفتن شرکت کابل خودرو سبزوار در گروه اول تامین کنندگان ساپکو

شرکت کابل خودرو سبزوار ، جهت احترام به حقوق مشتریان و تداوم حفظ کیفیت محصولات تولیدی طی فرآیندی بلند مدت در حوزه‌های کیفیت ، لجستیک ، طراحی مهندسی و ساخت و خودکفایی و انطباق نتایج با "معیارهای مدل ارزیابی جامع پویا" (STAS)، در تیرماه 1401 موفق به اخذ گرید A شرکت ساپکو گردید.

شرکت کابل خودرو سبزوار در سال 1359 تاسیس و در سال 1364 با نام کابل کنترل سبزوار به بهره برداری رسید و در سال 1376 با استقلال حقوقی از شرکت یاپکو با نام شرکت کابل خودرو سبزوار ادامه فعالیت داد. ماموریت شرکت طراحی و تولید و تامین مجموعه ها و قطعات جانبی انواع کابل کنترل ، شیشه بالابر و برف پاک کن خودرو های تجاری و سواری می باشد. این شرکت با تکیه بر دانش و توانمندی متخصصان و همکاران خود توانسته است با داخلی سازی دستگاهها و تجهیزات مورد نیاز خطوط تولید، از خروج ارز از کشور جلوگیری و به تبع آن گامهای بلندی در راستای خودکفایی صنعت خودرو کشور در زمینه محصولات تولیدی خود برداشته و با تیم مهندسی و تامین مجرب ، با بهبود مستمر کیفیت محصولات تولیدی ، احترام به حقوق مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

برخی از آخرین دستاورد ها در ساخت تجهیزات و خودکفایی ها را میتوان به شرح ذیل اشاره نمود:

  • طراحی و ساخت خطوط تولید کابل های خودتنظیم و ترمز دستی
  • ساخت دستگاههای نورد و بافت روکش همزمان با هم
  • طراحی و تولید شیشه بالابر های آنتی پینچ
  • طراحی و نمونه سازی شیشه بالابرهای آنتی پینچ خودرو k125
  • طراحی و تولید و داخلی سازی شیشه بالابرهای خودرو های تجاری

شرکت کابل خودرو سبزوار ، جهت احترام به حقوق مشتریان و تداوم حفظ کیفیت محصولات تولیدی طی فرآیندی بلند مدت در حوزه‌های کیفیت ، لجستیک ، طراحی مهندسی و ساخت و خودکفایی و انطباق نتایج با "معیارهای مدل ارزیابی جامع پویا" (STAS)، در تیرماه 1401 موفق به اخذ گرید A شرکت ساپکو گردید. این پروژه از سال 1398 با تکلیف هیات مدیره و تاکید مدیرعامل محترم ، با هدف ‌گذاری نمره عملکرد کیفی در محدوده سبز شروع و با بسترسازی کیفی و پیاده‌سازی الزامات مشتری (ساپکو) و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت خودرو (IATF)، در حد قابل قبول به تثبیت رسید. در حوزه طراحی و مهندسی ساخت با تکیه بر پتانسیل موجود شرکت و با استفاده از خدمات مشاوره ، ابتدا گپ آنالیز انجام و با برگزاری دوره‌های آموزشی و استفاده از ظرفیت آموزش متخصصین مربوطه ، در منطقه سبز الزامات STAS قرار گرفت. در حوزه لجستیک، با بهره‌گیری از بستر ایجاد شده در ارزیابی الزامات NSA پژو سیتروئن، اقدامات اصلاحی لازم انجام و بر اساس مدل STAS بروزآوری شد. پس از انجام اقدامات فوق بر اساس نتایج ارزیابی‌های شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو ) در تیرماه سال جاری موفق به اخذ گرید A ساپکو در زمینه طراحی و تولید کابلهای کنترل، شیشه بالابر و برف‌پاکن شد. کسب این افتخار نشان دهنده مدیریت پویا، کیفیت برتر و رقابت پذیر بودن شرکت کابل خودرو سبزوار است که در راستای رسیدن به اهداف استراتژیک گروه صنعتی ایران خودرو می باشد.

بدیهی است این شرکت با همت همکاران و بهره گیری از پرسنل متخصص ، همه تلاش خود را در جهت ایجاد رضایتمندی مشتریان بکار بسته و انشاء الله در آینده شاهد موفقیت ها و افتخارات بزرگتری در این حوزه خواهیم بود.

مدیرعامل و هیات مدیره وظیفه خود می داند از همراهی و همدلی شخص مدیرعامل و مجموعه کارکنان گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران و تلاش و همت وافر خانواده بزرگ شرکت کابل خودرو سبزوار قدردانی نموده توفیقات روز افزون این عزیزان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه احدیت طلب نماید.

بازتاب اخذ گرید A شرکت کابل خودرو سبزوار در وب سایت خبری ایران خودرو (ایکوپرس)

5429