بازتاب خبر گرید A شرکت کابل خودرو در وب سایت ایران خودرو

با ارتقای کیفیت محصولات براساس استانداردهای جهانی

بازتاب خبر گرید A شرکت کابل خودرو در وب سایت ایران خودرو

شرکت کابل خودرو سبزوار با ارتقای کیفیت محصولات تولیدی مطابق با استانداردهای جهانی، به جمع تامین‌کنندگان رتبه یک ساپکو پیوست.

ایکوپرس- مدیرعامل کابل خودرو سبز‌وار با اعلام این خبر گفت: این شرکت با تکیه بر دانش و توانمندی متخصصان خود توانسته با داخلی‌سازی دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز خطوط تولید، از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده و گام بلندی را در مسیر خودکفایی صنعت خودرو کشور بردارد.

مهدی کلاته‌عربی ضمن تاکید بر ارتقای مستمر کیفیت محصولات و احترام به حقوق مشتریان، گفت: شرکت کابل خودرو سبزوار با طراحی، تولید و تامین مجموعه‌ها و قطعات جانبی انواع کابل کنترل، شیشه بالابر و برف پاک کن خودروهای تجاری و سواری با رعایت اصول کیفی و استانداردی، سهم خود را در قبال مشتریان در تولید محصول با کیفیت مطابق با استراتژی‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو به جای می‌آورد.

وی تصریح کرد: کابل خودرو سبز‌وار با اجرای فرآیندی بلندمدت در حوزه های کیفیت، لجستیک، طراحی مهندسی و ساخت و خودکفایی و انطباق نتایج با معیارهای «مدل ارزیابی جامع پویا» (STAS)، در تیرماه ۱۴۰۱ موفق به رتبه A شرکت ساپکو در زمینه طراحی و تولید کابل‌های کنترل، شیشه بالابر و برف پاک کن شد.

کلاته‌عربی با بیان این‌که این پروژه با هدف ‌گذاری نمره عملکرد کیفی در محدوده سبز شروع و با بسترسازی کیفی و پیاده‌سازی الزامات ساپکو و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت خودرو (IATF)، در حد قابل قبول به تثبیت رسیده، گفت: در حوزه طراحی و مهندسی ساخت با تکیه بر ظرفیت‌های موجود، دوره‌های آموزشی برگزار و با استفاده از ظرفیت متخصصان مرتبط، کابل خودرو سبز‌وار در منطقه سبز الزامات STAS قرار گرفت.

وی افزود: در حوزه لجستیک نیز، با بهره‌گیری از بستر ایجاد شده در ارزیابی الزامات NSA پژو سیتروئن، اقدامات اصلاحی لازم انجام و بر اساس مدل STAS به‌روزآوری شد.

کلاته‌عربی طراحی و ساخت خطوط تولید کابل‌های خودتنظیم و ترمز دستی، ساخت دستگاه‌های نورد و بافت روکش هم‌زمان و طراحی و تولید شیشه بالابرهای آنتی پینچ را از جمله دستاوردهای کسب شده در ساخت تجهیزات و خودکفایی دانست و گفت: طراحی و نمونه‌سازی شیشه بالابر آنتی پینچ برای محصول ری‌را و همچنین داخلی سازی شیشه بالابر خودروهای تجاری از دستاوردهای اخیر شرکت کابل خودرو سبزوار به شمار می‌رود.

لینک خبر اخذ گرید A شرکت کابل خودرو سبزوار در وب سایت خبری ایران خودرو (ایکوپرس)